I love poledance

Hej fina läsare!

Idag har det varit en bra dag. Jag startade med ett besök hos min sjukgymnast Kjell som lär mig att andas rätt. Det är tredje gången jag är där nu och det ger mer och mer resultat för varje gång känner jag. Men inför varje gång så har jag väldigt svårt att komma iväg. Det tar emot och jag avbokar och bokar om tiderna hela tiden trots att jag vet att sjukgymnastiken är bra för mig. Jag lurar mig själv att jag klarar mig utan det där och att det är skönare att vara hemma och isolera sig..

Min älskade kusin skjutsade mig dit idag och det var verkligen guld värt. Sedan åkte vi till garaget (haha) och tränade poledance. Vi knäppte många bilder idag. Så här såg det ut, fan vilka framsteg man gör:






















Jag har blåsor i händerna varav en har spruckit upp och svider som FAN. Så det blir nog tyvärr ingen träning för mig imorgon, väldigt synd! Ni anar inte hur ont det gör att släppa händerna och hålla stången mellan låren som jag gör på en av bilderna längst ner. Jag har brännmärken vid insidan av låren. Men alla blåmärken, blåsor och brännmärken är så jävla värt det. För jag älskar redan denna sport och dans DJUPT. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna snurra på detta vis redan efter fjärde dagen, trodde ALDRIG att jag skulle kunna klättra upp och släppa händerna och med hjälp av låren och friktionen kunna hålla mig kvar i luften. Det bästa jag vet är att se resultat när jag gör någonting och det gör jag verkligen med poledancen. Tack till mig själv för att jag tog mig modet att köpa stången och boka in mig på en kurs. TACK MAGNUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0